Afspraak maken op de beurs

Afspraak maken op de beurs Een beursbezoeker spreekt op een dag vele mensen en zal aan het eind van de dag niet exact meer weten wie hij allemaal gesproken heeft. Ook zit een beursbezoeker niet te wachten om de hele beurs met diverse informatie mappen, brochures e.d. rond te lopen. Met deze wetenschap is het … Lees verder

Evalueer de beurs

Zoals ook opgenomen in uw beurs deelnameplan heeft u een datum geprikt om de beurs deelname te evalueren, doe dit binnen 2 weken hierdoor hebben alle partijen het beeld nog goed op hun netvlies! Bij de evaluatie gaat het om de kwantiteit maar eveneens om de kwaliteit. Noteer deze punten goed en gebruik deze bij … Lees verder

Meten is weten

In het beursplan zijn de doelstellingen geformuleerd. Na de beursdeelname gaat u de resultaten van de beurs naast de gestelde doelstellingen leggen. U krijgt inzicht in de analyse van de beursdeelname en de behaalde resultaten. Wat ging goed, wat kan beter. In de markt zijn tevens diverse registratie systemen te huur en te koop. Deze … Lees verder

Standbemanning

De stand kan prachtig zijn, u kunt de beste campagne hebben bedacht toch zijn dit niet alle ingrediënten voor gegarandeerd succes. U maakt verschil door goed getrainde en gedreven stand bemanning. Een prachtige stand is pas compleet als uw mensen ervan overtuigd zijn dat zij hiermee de gezamenlijke opgestelde doestellingen gaan overtreffen. Een gesprek op … Lees verder

De ‘Trigger’

Maak het uw doelgroep zo gemakkelijk, uitnodigend en interessant mogelijk om op uw stand te komen. Wanneer er een verhoogde vloer gewenst of noodzakelijk is denk dan ook aan beurs bezoekers met een beperking. Zorg ervoor dat u vindbaar en zichtbaar bent in de beurshal. U kunt dit al voor de beurs in gang zetten … Lees verder

Het succes van de standbemanning

“De vent maakt de tent” Dit gezegde geldt zeker ook voor de bemanning van uw stand. Al is de stand ‘top of mind’ en heeft het uw organisatie een klein kapitaal gekost, de standbemanning is mede bepalend om het succes te kunnen realiseren. Een eerste indruk maakt u maar één keer.Veel bedrijven nemen automatisch aan … Lees verder

Beursdeelname plan

Het beursdeelname plan bevat tenminste de volgende elementen: 1. Waarom doet u mee aan de beurs? Het waarom is noodzakelijk als uitgangspunt. Wanneer u bepaalt waarom u mee wilt doen aan een beurs, dan kunt u vervolgens het hoe en wat gaan bepalen. Uitgangspunt is waarom (ook wel missie genoemd). 2. De doelgroep Wie is … Lees verder

Een succesvolle en rendabele beursdeelname

“Een goede voorbereiding is het halve werk” In het dagelijks leven zijn mensen, bedrijven en organisaties vaak op zoek naar één ding: succes! Zij die er niet in slagen om succes te hebben, zullen succes vaak afdoen als iets waar je geluk voor nodig hebt: je maakt een toevalstreffer. Wanneer je dit vraagt aan de … Lees verder

De meerwaarde van beursdeelname

Er zijn genoeg excuses te bedenken om niet naar een beurs te gaan. Zo kost het veel tijd en de voorbereiding vergt veel werk. Echter, de meerwaarde van beursdeelname moet u niet onderschatten. Er zijn 2 belangrijke redenen om mee te doen: In contact komen, zijn en blijven met uw doelgroep. Het overbrengen van uw … Lees verder

Website by Webroots