De meerwaarde van beursdeelname

Er zijn genoeg excuses te bedenken om niet naar een beurs te gaan. Zo kost het veel tijd en de voorbereiding vergt veel werk. Echter, de meerwaarde van beursdeelname moet u niet onderschatten. Er zijn 2 belangrijke redenen om mee te doen: In contact komen, zijn en blijven met uw doelgroep. Het overbrengen van uw … Lees verder

Evaluatie & opvolging

Evaluatie Evalueer zowel objectief als subjectief. Natuurlijk wilt u weten hoeveel bezoekers er zijn geweest, maar ook de vooraf gestelde doelstellingen zijn gehaald? De standbemanning kan vaak een helder beeld schetsen van de beurs in het algemeen. Evalueer de beursdeelname zo snel mogelijk dan zitten alle ervaringen nog vers in het geheugen. Het is handig … Lees verder

Afspraak maken op de beurs

Afspraak maken op de beurs Een beursbezoeker spreekt op een dag vele mensen en zal aan het eind van de dag niet exact meer weten wie hij allemaal gesproken heeft. Ook zit een beursbezoeker niet te wachten om de hele beurs met diverse informatie mappen, brochures e.d. rond te lopen. Met deze wetenschap is het … Lees verder

Website by Webroots