De ‘Trigger’

Maak het uw doelgroep zo gemakkelijk, uitnodigend en interessant mogelijk om op uw stand te komen. Wanneer er een verhoogde vloer gewenst of noodzakelijk is denk dan ook aan beurs bezoekers met een beperking. Zorg ervoor dat u vindbaar en zichtbaar bent in de beurshal. U kunt dit al voor de beurs in gang zetten door bijvoorbeeld op uw website kenbaar maken dat u aan de beurs deelneemt, plaats dan ook een plattegrond van de hal waarop is aangegeven waar uw stand zich bevindt. Voor uw meest belangrijke relaties en/ of een specifieke doelsgroep kunt parkeerkaarten en of toegangskaarten regelen. Wanneer u dit in een gepersonaliseerd jasje steekt en ook daar aandacht aan besteed dan begint de trigger tot het komen bezoeken van de beurs in een vroeg stadium!

Samen met NL EXPO zorgt u ervoor dat uw stand zichtbaar en herkenbaar is. Zorg ervoor dat het voor uw doelgroep duidelijk is waar zij zich kunnen melden op de stand. Wat ook een prima oplossing kan zijn is om een gastman of vrouw (promotieteam) bij de ingang te zetten die bonnen uitdeelt voor bijvoorbeeld een gratis verse kop koffie, op de achterzijde van de bon staat de plattegrond met daarop aangegeven waar uw stand zich bevind. Dit zal zeker extra bezoekers genereren en onder het genot van een goede kop koffie ontstaan de mooiste relaties en kansen voor de toekomst.

Website by Webroots