Afspraak maken op de beurs Een beursbezoeker spreekt op een dag vele mensen en zal aan het eind van de dag niet exact meer weten wie hij allemaal gesproken heeft. Ook zit een beursbezoeker niet te wachten om de hele beurs met diverse informatie mappen, brochures e.d. rond te lopen. Met deze wetenschap is het eenvoudig om het initiatief bij u zelf te houden. Het is dus beter af te spreken dat u de documentatie dezelfde dag of maximaal na 1 werkdag toestuurt. Los van de goodwill die u met deze aanpak kweekt bij de beursbezoeker heeft u direct een goede reden om een visitekaartje te vragen met alle contactgegevens en dit in het crm systeem te verwerken. • Wanneer u andere soorten afspraken maakt met een beurs bezoeker is het verstandig om te weten hoe de persoon benaderd wil worden (per telefoon, e-mail of afspraak in plannen) • Bij het direct maken van een afspraak is het prettig als u in het systeem kan zien wanneer u in de gelegenheid bent om de afspraak uit te voeren. Bevestig of laat de afspraak altijd de volgende dag per e-mail bevestigen.